اف بنر

مطالبی ک باید بخونی..متن های عاشقانه

اف بنر

مطالبی ک باید بخونی..متن های عاشقانه

اف بنر

مطالبی ک باید بخونی..متن های عاشقانه وقتی با تو آشنا شدم

عاشقــ♥ــانـه|جمــلات|داسـتان|موضوع

شعر های عاشقــــــــ♥ـــانــه|جملات|داستان|


وقتی با تو آشنا شدم

 

 

وقتی با تو آشنا شدم درخت مهربانیت آنقدر بلند بود

که هرچه بالا رفتم آخرش را ندیدم

معجون زیبایت آنقدر شیرین بود

که هر چه نوشیدم سیراب نشدم

و دریای عشقت آنقدر وسیع بود

که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببینم

و سرانجام در آن غرق شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,

] [ 17:53 ] [ amin_051 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،